Gastronomice


kunst3Îmi place să mănînc mult – terciuri, legume, carne. Adică trupuri, cadavre, leşuri, hoituri. Exact cum domnul nostru consumă cadavrele semenilor noştri în zilele de răgaz. Pe gratis. În timp ce Satana plăteşte entreprenorilor de suflete.

Cînd mănînc mult visez prost. Adesea visez că nu pot să mă satur de soare, mare, peşti, vite, carne. Atunci mă trezesc şi vreau apă, ceai, limonade, bere, vin. Dacă mănînc mult şi beau mult mă simt tînăr, proaspăt, sănătos, fericit. Trilulu, fac paserile dimineaţă. Trilulu, răspunde stomacul meu posomorît.

Odată am mîncat cel mai mult.

Apoi încă odată.

Astăzi am mîncat peşte prăjit. Uleios, el înota în marea mea acidică, sărind periodic ca să ia o gură de aer. Uleiul a spus vinului back off, de aceea mâine de dimineaţă voi fi mai proaspăt ca vreodată.

Micul de june m-a aţîţat dimineaţă. Am dat 25 de lei pentru tichetul spre seară. Dau două beri goale pentru una plină, cină se combină.

Gastronomice, zilele noastre se strecoară prin tubul digestiv.

This entry was posted in 1. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

