iomaio


intre bloguri amu e competitie. aparent – cine are mai multi vizitatori. eu nu inteleg de ce si unde se bat ei pentru asa ‘ceva’. la mine de exemplu, am oameni care ma suna (la lucru, da sh acasa!) si imi zic: ”noroc portalu”. eu le zic ”noroc sh tie”. ei zic ”uai, am fost la tine pe blog – tare pizdoz – da` nime nu mo intrebat cand am intrat sau iesit tipa daca ‘am fost’ la tine, asa ca nu cred ca acela care numara acolo cati intra pe bloguri pe mine mo inregistrat. da tu sa stii – eu am fost, ok?”. eu raspund (dam depinde, daca is de la lucru – mai laconic si cu glas mai serios; daca de’acasa oleaq mai desfasurat si pot sa zic si vre’un mat, ei..intelegeti voi): ”lasa uai vizitatorule, nu’ti fa griji – eu nu’s in batalie”. eu am batalia mea, care iaca amushaianu o sa o castig.

batalia se numeste: ”cine va fi primul care va scrie primu post despre 7 aprilie”. pentru ca noi stim ca cum o sa se ajunga pe la mijlocu lu martie si pana prin iulie – nu o sa fie alta tema de discutie. cam tot as cum ajungi pe la 10 septembrie si inevitabil te gandesti ca ‘ehs, maine e 11’. oamenii dam nu se mai insoara pe 11, nu nasc, nu zic glume – aparent nu se poate. nush eu cine zice ce se poate sau nu, dar asta nevajna. eu vreau sa zic, la tot universul moldovenesc de bloguri si tot felul de alte corpuri care le luati voi – internautilor – ca iac: EU is primu blea care am scris despre 7 aprilie. ho!

apropo – voi nu incepeti sa va plictisiti de feisbuk si de bloguri si de internet in general? adic – enough is enough, tre altceva de inventat. cand eram mititel dupa ce ma jucam oleaq in rolu de ‘bandit’, treceam la ‘ment’, sh’ap la ‘zorro’, sh’ap futbol, sh’ap badminton, sh’ap o pitiorka, sh’ap iar poate eram bandit (da` dam de altfel: cowboi, terorist – glavna ca niciodata nu muream; poate prima practica la :”he who wins makes the rules” doar ca invers: ”he who makes the rules – wins”.) in fine – idea e ca ca voi ma plictisiti prin faptu ca nu faceti nimic decat acelasi lucru. cat mai aveti blea sa postati linkuri la muzon de pe youtube? sau articole din new yorker? : ) sau s batjiokoriti unimedia? sau s gasiti la fiecare 2 saptamani un subiect dupa care sa va despartiti in 2 tabere, in smintiti si in misei, si sa ii dati bataie (turcu, caini, cinema, tancuri, limbi, constitutie, lupu, alegeri, haiti, tahiti, etc) – m’ati zaibit.

din acest motiv – eu ma dezic de voi. pa.

apropo, iac asa se vede blogovatsu si concursurile astea a voastre din cosmos:

One thought on “iomaio

Leave a Reply

