pune tu sau suferintele tanarului robot Verter


Ieri m-am intalnit cu Brejnev si el mi-a spus ca plopii viseaza de 2 ori mai mult decat un porc, care, printre altele, prefera printerele laser celor cu jet. E si normal, i-am raspuns si amandoi am zambit complice.

Imi plac foarte mult firicelele blonde de par de pe mainile femeilor blonde. Daca lingi aceste frumoase maini, ele se aliniaza in pattern-uri interesante, ca spicele patulite de furtuna in iunie. Niciodata n-am avut o prietena blonda, si de asta cred ca am vrut dintotdeauna sa calatoresc in Norvegia, unde sunt multe blonde si mai este seliodca si tørsten. La vara visul meu se va implini si am sa-mi mai cumpar si o masuta IKEA, ieftin si stilos, pentru ca in ziua de azi trebuie sa fii stilos ca Ilyia Lagutenco ca altfel nu te mai mariti niciodata, mai ales daca ai trecut de 25!

Si astfel la ureche imi va shuiera o vioara medievala pentru ca eu iubesc si flori si ochi si buze si morminte dar in special berea, de care am avut fericita ocazie sa beau in cadrul unui faimos festival european.

Daca noi doi am trai in Estremadura, tu te-ai marita cu mine?” o intrebam in timp ce invarteam voiniceste asa-numitul ruli de iaht. Bun ruli, cu termometru, si l-am mangaiat cu gingasie. „Nu m-as marita, pentru ca esti un complexat!” imi scupa ea in fata napraznice cuvinte, invelite in coji de rasarita. Am tacut si m-am intors in profil, ca imi pare ca arat mai nobil, mai princiar asa. Trageam, totusi, cu coada ochiului spre cum vantul sarat de mare ii mangaia pletele exact ca in reclama. Si taceam, amandoi, goi, ea bea martini eu tot beam martini ca te imbata mai repede. „Ma mai iubesti?” m-a intrebat vicleana vulpe si eu am mintit-o ca da si ca am spalat blidele si ca am fost la medic, trei in unu.

Dar las’ca ajungem noi in Norvegia si acolo am sa-ti cumpar o rochie alba sa arati romantic si stilos ca Andrei Lutenco in zilele de joi. Dar pana atunci sper sa-ti arda soarele triunghiurile albe de pe sani, fund si pubis, si sa te doara cand ne futem. „Balena la babord!” strigara-n cor crabii de atlantic gramaditi pe punte si se-nsera…

This entry was posted in 1. Bookmark the permalink.

4 thoughts on “pune tu sau suferintele tanarului robot Verter

Leave a Reply

