KING TUT


In seara aceea s-a început desfrâul şi se fuma multa frunză de măr printre jamboanele de porc spânzurate de tavan.  Personajele imaginare din întreaga colectie de opere a lui Hans Christian Andersen s-au strâns la barul de la parter şi beau daiquiri. M-am salutat din mers cu Soldăţelul de Plumb („shake a leg, pal!” – i-am zis, oarecum ironic), am dat mana cu însuşi Coşarul, am călcat-o întâmplător pe Degeţica. Am fost mirat să văd că prietena mea şi Regina Zăpezilor semănau leit. Mi s-a părut acest fapt providenţial, deoarece eram îndrăgostit mulţi ani de Regina din desenul animat sovietic cu acelaşi nume.  Le-am propus imediat un sex în grup, deşi trebuie să recunosc că sunt cam stresat de acest obicei al boemilor din intreaga lume frumoasă. Am insistat, totuşi, pentru că era o demonstraţie de virilitate. Regina a acceptat, dar prietena mea a împuşcat-o pe loc. Am fost flatat de această atenţie însă prietena mea m-a împuşcat şi pe mine în picior, după care a început să mă jelească.

Gândurile mi-au zburat departe, în indepărtata Grecie Antică, unde eu eram Paris, ea era Oenone si i-am zis „Prostuto dacă am să mor ai să sari ca un fluturaş naiv în focul ce-mi va mistui trupul neînsufleţit, că n-ai să poţi trăi fără mine”. A râs, drăcoaica, şi a început să-mi toarne ceară fierbinte pe rană. Degetele ei pline de couscous îmi picurau unt topit pe limbă şi mirosea a lime şi a bastonaşe de porumb „Cristinuţa”. Afară a trebuit să ploaie cats and dogs, fulgere, Happy Meal şi am fost amândoi de acord că orânduirea capitalistă este demodată, depaşită şi tort „Kiev”. Anturajul romantic in care ne aflăm ne făcea să transpirăm şi nuestros cuerpos tocaban los tambores de amor. Mi-a înfipt cuţitul în spate şi mi-a zgârâiat în carne un „Z”. „Z de la Zorra? ”, am intrebat-o. „Doi V împreunaţi”, mi-a răspuns, şi nu i-am iertat asta niciodată, chiar după ce au trecut mulţi ani.

Dimineaţa noastră e parfum de croissant si cafea si am ascuns pe neobservate ciorapii sub pat pentru a nu dăuna amintirilor frumoase. Peste balcon jos se auzea scârţâit de bicicletă şi blonde goale se filmau in clipul „Bicycle race” al formatiei Queen. M-am temut să sar, dar am aruncat un motan drăgălaş peste vremuri.

2 thoughts on “KING TUT

  1. Picioarele sunt sursa cea mai mare de transpiratie, aici se gasesc 500.000 de glande sudoripare, ceia ce nu a impiedicat pe legendarii muzicieni de la Queen a scoata primul videoclip din istorie. Cu toate ca Aristotel era incapabil sa articuleze pe “R”, iar conform traditiei nipone ‘nasul’ este simbolul fiintei umane( in japoneza, de altfel, cuvintul floare si nas – se scrie la fel), nimic nu este mai important decat diacriticele pe prompter.

  2. da, şi eu tot cred că cauza la toate relele ce mi se întâmplă este tastatura şi ciocanul pe care le port zilnic în geantă… şi fii atent, abia aştept să vină iarăşi luni şi să o violez la prima lecţie de educaţie fizică în vestiar…

Leave a Reply

