TOTALURI sau Despre eroism pe termen scurt


multe sunt lucrurile pe care le’am invatat timp de 22 de ani. Nu vreau sa le enumer pe toate, de aia o sa va spun doar de unul. “Totaluri”. Asta e un cuvant pe care l’am invatat ani buni in urma, pe timp de vacanta de iarna, tintind urekea la radio tochka de la bucatarie. Totaluri – auzeam eu de la politicieni, medici, analisti, profesori, sef de directii. Toti, da absolut toti, in timp ce eu imi traiam vacanta de iarna in feerice mirosuri de mandarine/salatmesnoi/kotlete, toti FACEAU TOTALURI!

Trageau linii, contabilizau, adunauscadeau, si toate astea pentru ce? Pentru ca era sfarsit de an! Iar la sfarshit de ani e bine sa arunci o privire in spate, ca mai apoi sa rasufli usor si cu mari sperante sa te apuci sa’ti zugravesti cu totul alte icoane in fata okilor. Sau cum s’a obishnuit postindustrialul om sa’si boteze iluziile, Angajamente. dupa aia, rasuflam mai greu. rasuflam mai greu pentru ca nu poti, efectiv, NU ESTI IN STARE sa ai o vacanta de iarna in care sa nu mananci mult!!! dar despre asta, scumpii mei, alta data.

Totaluri asadar. De asta vorbeam. Nu foarte mult a ramas si vine vacanta. Una de vara. Dar din astea, de care inca nu am mai avut. Si aici, respectiv, vine momentul propuce (se citeste exact cum se scrie!) pentru ca totalurile sa fie rostite! Publicate! Anuntate! Prin urmare, dupa juma de an, sunt nevoit sa constat urmatoarele:

  • APROXIMATIV nu sunt plictisit.
  • Ma inconjoara oameni pe care APROXIMATIV ii iubesc.
  • APROXIMATIV imi place sa ascult Pepe intr’o masina necondusa de mine si in final, cireasa de pe tort
  • satul Onitcani este APROXIMATIV in Anglia.

Pentru ca stiu ca v’am intrigat, iar voi vreti sa rumpeti din mine tot mai mult si mai mult, urmariti acest blog de luni pana vineri, din 28 iunie pana pe 2 iulie – eu promit sa va povestesc cele mai picante detalii din bucataria celor de la Desteptarea pe JurnalTV.

Va astept si maine. Deja in fata micilor ecrane, pa-pa!

3 thoughts on “TOTALURI sau Despre eroism pe termen scurt

Leave a Reply

