1


Imi zicea cineva o poveste terifianta despre doi oameni. Dupa cativa ani impreuna, unul din ei a plecat pt o zi in alt oras, unde avea niste treburi de rezolvat. Si s-a intamplat ca celalalt sa nu-l poata urma, pentru ca avea la randu-i treburi de rezolvat. Asa ca primul a plecat singur si intr-o singura zi s-a indragostit de altcineva. Atat.

Padrushca mea e Masha. Din Ukraina. Masha s-a casatorit cu 2 saptamani inainte sa ajunga in Germania. Dupa cativa ani traiti impreuna. Pentru ca era momentul si timpul si aveau planuri despre cum sa emigreze ambii aici la un moment dat.

In 3 zile dupa ce a ajuns aici, Masha s-a indragostit de altcineva. Pur si simplu. Initial, Masha nu zicea nimic. Doar ca se intamplau lucruri stranii.

Intai, a cumparat un webcam pentru sotul ei ca sa i-l faca cadou. Un webcam mare, intr-o punga mare. Pe care a uitat-o in statia de autobus in aceeasi zi.

Peste o zi, Masha si-a uitat portmoneul la cantina. Portmoneul daruit de sotul ei, cu 500 de euro in el, bani adunati de la nunta.

Si eu odata mi-am uitat telefonul mobil pe o banca in parc. Am luat tigarile si bricheta care stateau alaturi, dar telefonul l-am uitat. Tocmai dupa o despartire, cand incercam sa scap si de fiecare data cand respiram simteam ca ma doare aproape fizic in zona aia, iar in telefon erau multe mesaje de la el/ea.

Iar Masha era disperata si viata i se parea efectiv un rahat; am intrebat-o daca nu cumva e indragostita. Si atunci a rabufnit ca un tsunami sri lankez.

*
Drugul meu e M. Cu el am alergat dintr-un deal mare cu drum pavat si plin de oameni pana la statie, ca sa prindem ultimul bus. Cu el am vorbit 5 ore + 40 min in autobus ca sa aflam ca stam in acelasi dorm. M. probabil stie ca eu acum sunt la etajul 3 si intr-o forma sau alta, sunt conectata la el. Ieri am intarziat ambii la scoala cu fix acelasi numar de minute. Si el, ca si mine, crede ca germana suna a chineza uneori – anume in aceleasi momente. Si eu demult nu am simtit asta, asa, si asta ma face sa ma simt incomod de bine. Eu stiu ca si el se simte neconfortabil simtindu-se asa bine. Cand un turc agresiv incearca sa-i agate pe ascuns la spate un mesaj “funny”, M. zice pe un ton foarte calm s-o lipeasca si sa se duca odata. Replica tipica de ciuvac care face yoga si e logodit cu o tipa din Venezuela.

Ne-am cunoscut dupa 4 zile dupa venirea lui.

Asa ca acum eu cista o sa merg in Olanda, pt ca e familiar. Si M. e familiar, doar ca nu ca om, dar ca stare. Si eu nu vreau.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 thoughts on “1

  1. ‘sunt zile cand simt
    ca toata fiinta mi-i cer
    sunt zile cand simt
    ca toata fiinta mi-i pamant

    iar eu, intre cer si pamant,
    sunt cuvant.” I.G.

Leave a Reply

