despre lene


ce’ar fi daca ar fi nu ar mai fi?

6 thoughts on “despre lene

  1. Ty, eu am impresia ca oamenii trimit postsecreturi numai ca sa se prefaca ca ei AU SECRETE: romantism, teribilism, omul postmodern, framyntari si tragedii. Sau… si mai rau: ei isi creaza secrete numai pentru a le trimite la postsecret, sa se simta importanti si originali (deatata ca nu au viata). Genu, se duce unu sh draceshte privind un cactus sh scrie atkrytka – eu dracesc la cactush. Zaibisi? Zaibisi! Eu zic ca toti is ipocriti. Za bort!

    Da, eu cred ca el nu le da marijuana si e foarte foarte trist in viata. Vorba lu mardari – patetic.

    • clar. tu suferi de sindromul omului sovietic/moldovan de’a nu avea incredere in nimic ce iese oleaca din ordinarul de zi cu zi. sau poate tu esti destul de trist(a) incat nu ai nici un secret. nici unul care l-ai putea pune pe hartie si trimite. daca insa ai, cel putin, un secret – atunci de ce nu iti imaginezi ca alti oameni, ca tine, au secrete si le trimit. motivatia deja in spatele la ‘a trimite’ eu nu o discut, pentru ca nu o stiu. cred insa ca ei nu o fac pentru a se simti ‘importanti’ (tu realizezi ca asta e o fishka anonima, da?) sau originali (again – fata de cine? de ei insusi?).

      dar probabil prima parte din ce’am zis e mai importanta. intrebarea e daca tu te vizualizezi scriind un secret si trimitandu-l. si asta nu pentru a te simti important sau original ci pentru a vedea singur daca iti stii secretele.

      marazm in rest. postu in general nu era despre asta : )

Leave a Reply

