despre Codul Penal Romanesc si intrebari existentiale…


azi, pe’un fel de site de stiri unde cineva anunta ceva despre Noul nou cod penal romanesc, am gasit vreo 96 de comentarii. si cum era sfarsit de zi (de lucru), cum nu aveam nimic altceva de facut decat sa astept sa mai treaca vreo 10 minute pan se opreste ploaia ca sa o intind acasa, am citit. am realizat ca site-urile gen bancuri.ro sau alte dealdeeste o murit demult. pentru ca acum avem asta (lasat asa cum gasit):
  • daca fiul meu de 13 ani a fost batut de un paznic pina ia rupt mina pot sal dau in tribunal//
  • am un fin recilivist a fost prins conducand fara permis condamnat la un si sase luni de puscarie vreau sa stiu daca scap si cat face daca ese la munca rog urgent raspuns
  • Sunt acuzat de furt calificat eu si inca 2 prieteni de ai mei. As vrea sa stiu daca poate sa ma inchida, Mentionez sunt la prima abatare si am stat de paza cand s-a comis furtu. As vrea niste sfaturi nu stiu ce sa fac urgent. Multumesc anticipat.
  • ……..niste prieteni au fost luati de polizie la sectie deoarece erau beti si umblau pe strada fara tricouri……………au primit amenda si au fost si batuti de politisti si jandarmi………..nu este prima data cand sunt luati la sectie si batuti………….ce se poate face in cazul acesta (locuim intr-un oras mic)????
  • [RASPUNS]: sa nu mai bea si sa faca streeptease
  • Am gasit 3 bilete de amor ptr sotul meu de la o femeie,o pot da in judecata pt ceva,exista vreo lege pt asa ceva,el a recunoscut adevarul, dar nu vreau sa o las pe ea sa scape pt ca ma tradat foarte tare,am ajutat-o la greu si ma facut pe la spate.

Va rog ajutati-ma ?

  • Un baiat de 24 de ani a fost ncondamnat la trei luni de puscarie cu suspendare pentru conducere sub influenta alcolului dupa o luna de zile a facut iar o fapta si a fost condamnat la alte trei luni de puscarie dar de data asta cu executare. A facut 4 luni de puscarie uar doua a ramas coada. Acum a fost bagat la distrugere de retele de telecomunicatie. Are vreo sansa sa scape cu suspendare??? Sa nu uitam ca nu e recidivist.
  • o cunostinta a venit la mine din danemarca cu o mostra de la un danez pentru a sculpta 2 piese din lemn. dupa ce investesc 2 luni de munca si material, danezul nu le mai vrea, si nici nu am luat inainte avans. stiu ca am luat teapa dar ce pot face in cazu asta?

One thought on “despre Codul Penal Romanesc si intrebari existentiale…

Leave a Reply

