POST PERSONALIZAT


INCA NIMENI NU A SCRIS PE PORTALU DESPRE ASTA. The so-called “”maramuresh experience” a ramas undeva acolo, neuitata, mereu vibranta, dar nicidecum impartashita unui public larg. Chiar daca s’a ajuns si la Desteptarea cu anumite destainuiri.

Pe scurt: vara asta am fost la maramuresh. Asa. Cista. Ca sa nu ma duc la zatoka sh sa par original! Pe langa a va aminti/instiinta ca s’au baut in acea calatorie metri cubi de palinca yadernaya, sau ca s’au urcat cei mai inalti munti din lume (Ceahlau’ sh inca unu din Sighet.. pe bune!), noi (un grup de 6, 8, 10.. oameni. depinde de judetz) am fost fericiti. Si pentru ca sa nu strivim din banalitatea acestui post, eu as vrea sa spun si datorita cui. Am fost fericiti, in sens ca.

Datorita ei. Pentru ca ea a facut ca interminabilul maramuresh sa se termine. Necrutatoarea palinca sa devina o revigoranta afinata, bauta pe varf de ceahlau, pe poale de ceahlau, pe drum spre ceahlau. Ea a facut ca un yoghin in mijloc de o pranayama: ea ne’a trezit in vis! IN VIS!

Ea este un motiv ca acest post sa fie unul foarte personalizat. Iar acest post este un motiv ca voi, dragii mei, sa incepeti sa credeti ca eu nu sunt chiar o piatra. Iar eu NU sunt chiar o piatra anume pentru ca mierea de pe chipul ei (metafora!!) sa se faca vizibila. Sa radieze. Iar cei din jur sa nu aiba putere sa se apere de gamele, betele, alfele ei. Ultraviolete. Megafrumoase. Metainalte.

La multi ani.

6 thoughts on “POST PERSONALIZAT

Leave a Reply

