Hai judeca-ma, hai pedepseste-ma…


Norok! Ascultati aici o clipa.

Doua treimi din internet userii rushi sunt apolitici si folosesc internetul doar pentru distractie. Ne confirma un studiu realizat anul acesta in luna mai. Dar asta atat de putin conteaza. Acum. Cat e toamna afara si eu, la ai mei 23, inca nu stiu cum e correct, frumoasa toamna sau frumoasa doamna.

Dragii mei, pentru cei care inca nu ma cunosc, eu sunt un tip anost, cu roshu(asimetric!) in obraji si cu o dependenta de facebook. Iubesc mama, țara si partidele care nu reusesc sa treaca pragul electoral. Hobiul meu preferat este chitara. Din cand in cand imi place sa ma uit filme si sa cetesc. De curand, mi’am intrezarit salvarea si mantuirea in zbuciumata lume a televiziunii moderne. Deci, Hegelian vorbind, am devenit. Altceva sau altcineva.. asta nu poa s’o stie nimeni. Primul pas a fost Desteptarea. Al doilea inca nu e. Tocmai din acest motiv, nefiind decat la momentul Tn-1 vreau sa va rog ceva. Tot asa cum in Titanic, Jack sh cu Roza isi daruie unul altuia clipe eterne inainte de Marele Sfarsit, fiti si voi alaturi. De noi. De noi doi. De doi oameni noi. De noi doi – noi. De luni pana joi, la 18.15.

asadar! dragi Politicieni!   dragi Alti politicieni!   dragi Luptatori pentru dreptate! stimati Artisti si oameni de arta!,   stimati disidenti! Daruiti’ne iubire. Daruiti’ne aceste aproape doua ore de emisie. de luni pana joi, incepand cu 18.15. Rasplata nu va intarzia sa apara.

ne vedem maine la prima emisie. bafta sare si piper!



4 thoughts on “Hai judeca-ma, hai pedepseste-ma…

Leave a Reply

