Luminile s-au stins


Luminile s-au stins. Platoul ramane incuiat pana maine. Pana maine dimineata, cand iar ne vom trezi cu o lumina, cablu, promter care nu merge. Sau nu vrea sa mearga. Asa e cu tehnologiile, te increzi in ele, investesti o gramada de bani, crezi ca nimic mai bun pe lume nu-i decat un cablu, sau un converter la HDMI.. sh can’colo! hopplea! Ca-cu femeile, de altfel. Insa despre asta putiiiin mai tarziu, sh nush sigur daca anume pe Portalu : )

Eu acu de altceva vroiam sa va spun. De omenie. Omenie din aia, care pute sh se-mpute pe rafturi alaturi de multe alte clishee, sh pe care noi, bloggeri, facebookeri, prezentatori tv, jurnalisti, politicieni, studenti, fete, gay, artisti, unionisti, apu asa o si credem – uitata si nenecesara! omenia, in sens ca. Sh culmea nu e doar asta. Culmea e ca DEJA NU MAI E LA MODA NICI MACAR SA SPUI CA OMENIA NU MAI E LA MODA. Intelegeti? E un fel de post-post thing aishea…

Despre Lenuta Burghila, multi dintre voi deja au auzit. Multe. Foarte Multe. Caravela Culturii, Tzatze Mari, Moldova-Țară-Frumoasă, s.a.m.d. Dar putini dintre voi (presupun eu) s-au deconectat de la acel “animal-fioros-gata-sa-distruga-nonvaloarea” si si-a permis un doua-trei minute de “bay, da’ hren s nei.. ii grasa, ii urata, ii penibila, nu i %ui!!, zato crede in ceea ce face. NU CONTENESTE SA FACA CEEA CE-I PLACE. Dar tu, TU vreodata ai facut ceva ce’ti place?  In fata a 500,000 de oameni? 3 ani la rand? Necontenit?

Eu az am cunoscut-o pe Lenuta. Ei i-a placut mult. Si sotului ei i-a placut mult. Si catorva mii de oameni care s-au si amuzat le-a placut mult. Si toate astea pentru ca, pentru un doua-trei minute, am incetat sa fiu rau. Am ridicat degetu de pe butonu ala rapciugos “EU IS MAI PIZDOS CA ALTII” si am devenit mai bun. Am stors din Lenuta ca dintr-un fruct!

Sper, intr-o buna zi, lumea sa ma tina minte doar asa: Bun si Vesel. Luminile s-au stins, noapte buna Chisinau.

5 thoughts on “Luminile s-au stins

  1. O fi bună Lenuta. Se avântă şi ea, ca orice femeie, după noi încercări…Nu ştiu dacă va avea suficienţi fani care să o voteze, dar apreciez îndrăzneala. Apreciez îndrăzneală oricărei femei de aşi dori să ajungă în Parlament şi cred că nu trebuie să ne amuzăm pe seama lor.

  2. naiv andrei. problema ‘oamenilor-fiorosi-gata-sai-rupa-capul’ nu e ca ea nu poate be un pahar de jin, taia ceapa sau dansa hora. adic nu’i vorba despre ea – ca om – cand se’aseaza cu tine la masa. cu toata ca cu mine niciodata nu sa asezat, asa ca n-am de unde sti.

    problema acestor ‘oameni’ e ca ea a FURAT statu ani de zile cu caravela ei. prin asta nu am in vedere doar cheltuielele care, vrei nu vrei, s-ar fi dus pe caravela, dar tot ce a hapanit de deasupra. milioane de lei.

    ceea ce deranjeaza e felul ei de a se comporta cu oamenii care au scos la iveala fishti de estea (cauta prin materialele precedente cum ea il ‘catalogheaza’ pe unu care publica fishti la timpu – tot asta inregistrat).

    problema, in fine, e cand oamenii se transforma din ‘omanosi’ in niste jite, din cauza la bani si grandomanie. si atunci, ini bag cioru ca ei pot narmalna sa bee un pahar de jin si sa invarteasca galushi.

    eu sper ca pe mine oamenii sa ma tina minte doar asa: om. tat timpu.

    da’i bataie mai departe!

Leave a Reply

