2 x 7 x 24 x 60 x 60


am doua saptamani de cand nu dorm. si incep, incet-incet, sa ma zaibesc de redbul.

concurs (premiul, inevitabil e o piva. sa zicem… o piva cu gust de ciocolata. asta asa, ca sa fim deschisi la toate categoriile, genurile..). deci, intrebare-intrebatoare: cu cine votam blea? : )

raspunsul corect e doar unul. 

One thought on “2 x 7 x 24 x 60 x 60

  1. ahaha :)) o să te caut în buletinele de vot (săptămâni, zile, ore, minute, secunde) pt k eşti genial !! ţi-am alimentat un pic ego-ul??:D scuze, n-a fost cu intenţie. Ţi-a fost dor de mine? de m-ai pomenit azi la S&P?:))) cred k voi ajunge să-mi doresc să mă apuc de prakamyama, să râd mereu, nu doar atunci când te văd online. crezi k e ceva rău ??:D ştiu k ar fi mai uşor să-mi iau un costum d’ăla, dar cu teleportarea cum rămâne?:) vsio, cvatit, k “vorba lungă- …” şap a s trebuiască să mă machiez ejednevno ş n-am ohotă :))
    P.S. piva mea vreau să fie de ghimbir ;)

Leave a Reply

