IUBIRE DRAGOSTE AMOR. vezi VIDEO


Hai norok.

Post-scriptum preliminar

Unii ma pot crede un tip care prea des se repeta. Insa eu asa si sunt.

Istoria de baza. Cu mesaj de Craciun

az 9 ore filmat. snails, aura, olia tira cantat. ajiuns mort la sushi. ca orice moldovan care se respecta, am lasat acolo 254376530 de lei (“am lasat” poti sa-l folosesti si la persoana I-a plural). Dupa, am vazt mashina lu mama lu fosta-mea. vaz’to sh pe ea. ea nu. un zambet am tras. ca de sarbatori. amu acasa. ubityi. cu foarte multa predispozitie de love actually. Cu foarte mult regret ca nu m-am invatat sa fiu mai cald, mai bun, mai deschis pentru o asemenea sarbatoare. Dar siceas ni ob etom.

Cred ca a venit timpul sa arunc vreo doua, trei teiubesc-uri celor care mi-au facut douamiizece-le mai bun, mai viu, mai colorat, mai plin de cacofonii, clishee, complexe, certuri, premii, bonusuri, concerte, invitati, reportaje, shedintze de 6 ore, zile de nastere la birou, escapade la maramuresh, escapade la piatra neamts, escapade la ori-unde-vrei-tu atyta timp cat suntem tineri si putem. E acolo undeva, in inima probabil, un fel de poza in care am tot tagguit lumea aia draga mie.. e acolo un a.m, un s.b., o m.p., o a.s., un c.u. nedormit si harnic, o n.a. pe care inca o iubesc, un a.c, a.l, in chiloti si cu umrela’n mana, salvand lumea inca din 2005. Ăăh pațani, păcăt ca eu nu pot sa va strang impreuna decat de ziua mea sau de nunta mea. Insa ziua mea nu’i degraba, iar de nunta nici nu’mi pasa. Eu va iubesc, chiar daca nush ce’i asta sh de unde vine. Va iubesc pentru 300 de euro pe care inca tre sa vi’i intorc, pentru un calculator de la REC moldova, pentru cognacuri baute cu pofta la etaju cinci, albishoara shapzashdoibara…unu, doi, trei, patru, cinci, shase.. voi sunteti patru, voi, cei din urma prieteni. Avea blaga o poezie. Caut’o. Craciun fericit!

3 thoughts on “IUBIRE DRAGOSTE AMOR. vezi VIDEO

Leave a Reply

