Bumerand (II)


Oamenii sunt rai pentru ca nu au imaginatia tranzitivitatii raului pe care il fac. Binefacatorii omenirii sunt cei care au imaginatia raului altuia prin har, fara nevoia prealabila de a-l experimenta pe propria piele.

Matink Liiceanu o scris asta. Sau Plesu. Sau Paleologu. Acum 3-4 ani, eu stateam nopti la rand, cu ochii ticluiti intr’un calculator marca REC Moldova, cetind carti destepte. Si pentru ca nu puteam asimila si tine minte abundentza aia de intelepciune din cartile celor mari, eu imi scriam anumite fraze dreeept pe peretele camerei mele, ca mai apoi, aducand tiolshi acasa, sa le fac sa creada ca sunt si destept, nu doar sexy.

Glumesc.

Eu nu am adus tiolshi acasa. Priciom daje niciodata. Eu complexez in aceasta directie.

Glumesc.

Eu nu complexez in aceasta directie. Eu de fapt am o problema despre care vreau sa va vorbesc.

Ganesc.

Eu nu am nicio problema despre care as vrea sa va vorbesc. Noapte buna.

6 thoughts on “Bumerand (II)

Leave a Reply

