budhisti blea.


”Baieti&Fete hai sa (cel putin) incercam sa fim mai buni. Ea (Fatima) ne-a/mi-a facut o favoare, a facut drum lung de la Drochia. Noi am avut (per total 1 ora pt pregatiri). Ferice de Calin care are studii muzicale si ferice de pian (care are clape muzicale). In rest, Fatima a facut ASEM-u, iar eu, in persoana mea, NU AM facut ASEM-u – respectiv e justificat sa cerem bunavointa si toleranta urechilor voastre (as vrea sa cred eu) fine. Anyway, merci frumos ca ne-ati urmarit. Pupici!” am zis eu.

Ei pizdetz. am zis eu. dar asta ridica alta intrebare;

e fishka asta prezenta pretutindeni acum: ”santem incepatori, nu ne criticati, mai avem de invatat”. marazm cu prune. mai ales daca e la telik. sau daca esti functionar public. se pare ca numa la astea 2 categorii de oameni le vine in minte sa ceara ‘bunavointa si toleranta’ si fel de fel de indrumari budhiste ‘hai sa fim mai buni’. de parca toti am trai intr’o ambasada, in care nu ne permitem sa zicem lucrurilor pe sleau sau sa il mai trimitem pe cineva la origini. eu daca vreau sa fluier – fluier blea! si daca nu imi place ceva, fie ca e formatia Sincron sau lamentarile lui chirtoaca de la inceput – o sa zic ca asta suge si ca nu’mi place.

schmecherii de pe bloguri au un contra-argument dupa aia: ”daca nu iti place – nu te uita/nu comenta/ schimba canalul”; guru-ishti sh’aestia blea; daca nu iti place – nu’mi da sfaturi; sau si mai bine, accepta faptul ca oamenii de televiziune au o responsabilitate vis-a-vis de ceea ce fac iar asta presupune niste consecinte care trebuie sa si le asume si sa le imbratiseze; sa accepte critica (chiar si cea neconstructiva, cu trimiteri la origini); sa inteleaga ca oamenii asteapta ceva de la dansii iar restul detaliilor (daca au studii muzicale, daca is psihologi, daca au avut un veac sau o secunda sa repete, etc) este superflu. daca nu esti pregatit – nu prezenta; si in fine sa nu raspunda criticilor cu ‘fiti mai buni’. pentru ca oarecum critica le zicea acelasi lucru.

intalnisem si inainte aceleasi idei atunci cand mergeau discutiile daca membrii cabinetului de ministri trebuie sa fie tehnocrati sau politiceni (guralivi); gaseam discutia ireala in vizorul Moldovei, pentru ca noi nu avem o cultura politica (a celor care voteaza si a celor ce sunt votati); nu tin minte ultimul ministru care a demisionat la noi; la noi nu se pune intrebarea post-alegere, ci doar pre-alegere (si asta tot chinuit de oua);

in fine – fiti voi baieti mai buni, mai toleranti si cu mai multa bunavointa; traiti in continuare cu fundu pe pietre reci si ziceti ca asta e paradisul. eu prefer sa fiu mai rau, sa’mi revendic dreptul la opinie, sa ii tin la gard pe politiceni si pe actori, sa’mi bag cioru cand vreau si pot sa’mi bag cioru in acelasi timp cerand standarde mai inalte si verticalitate din partea celorlalti.

in fine, eu cand vreau sa fluier – fluier. si cand f, f.

6 thoughts on “budhisti blea.

  1. – gunoierii au o responsabilitate vis-a-vis de ceea ce fac iar asta presupune niste consecinte care trebuie sa si le asume si sa le imbratiseze.
    – politistii au o responsabilitate vis-a-vis de ceea ce fac iar asta presupune niste consecinte care trebuie sa si le asume si sa le imbratiseze
    – inginerii au o responsabilitate vis-a-vis de ceea ce fac iar asta presupune niste consecinte care trebuie sa si le asume si sa le imbratiseze
    – profesorii au o responsabilitate vis-a-vis de ceea ce fac iar asta presupune niste consecinte care trebuie sa si le asume si sa le imbratiseze
    – coordonatorii de programe au o responsabilitate vis-a-vis de ceea ce fac iar asta presupune niste consecinte care trebuie sa si le asume si sa le imbratiseze
    – asistentii de proiect au o responsabilitate vis-a-vis de ceea ce fac iar asta presupune niste consecinte care trebuie sa si le asume si sa le imbratiseze
    – martorii lui iehova au o responsabilitate vis-a-vis de ceea ce fac iar asta presupune niste consecinte care trebuie sa si le asume si sa le imbratiseze
    – agentii imobiliari au o responsabilitate vis-a-vis de ceea ce fac iar asta presupune niste consecinte care trebuie sa si le asume si sa le imbratiseze
    – soferii de maxitaxi au o responsabilitate vis-a-vis de ceea ce fac iar asta presupune niste consecinte care trebuie sa si le asume si sa le imbratiseze
    – s.a.m.d

    in rest, pupici habibi!

  2. habibi, daca imi zici ca nu ai facut copy/paste, da ai scris de fiecare data tat marazmu ista, te cuprind si iert; altfel iti amintesc ca ‘responsabilitatile’ si respectiv consecintele sunt la toti diferite; a ta e sa ”devii mai bun”. a mea e sa ‘fiu mai rau’. accepta si pupici habibi!

  3. Comentariile sunt o discutie din alea cu proriul Eu? :) filosofie, nebunie?

    Atitudinea ta e buna atat cat te face fericit. vezi ca pentru unii oameni e complicat sa admita ca adevarul tau e mai adevarat decat al lor, se simt deranjati de opinia ta si incep sa te evite. Si poti ramane singur, rau si..fericit(?)

    In aceeasi ordine de idei, umorul din emisiunea de joi a fost cam supt din deget, si supt cam neprofesionist :).
    In rest e ceva bun si atractiv in felul tau de a fi.

  4. Vezi, faptul ca ti-am scris un mesaj negativ nu a schimbat nimic, decat poate ..litera M a capatat niste conotatii negative(care se pot citi clar in metafora ta culinara) :)
    bafta.

Leave a Reply

