a man be born b? (după EAPă)


În valul lângă ceai
Am fost într-o noapte trist,
a spus prietenilor săi despre Oz şi măreţie a vieţii.
Dar, brusc, negru ciori
amestecate pentru a vorbi,
spălată cu ochi albastri,
El a spus:
“Şi fig?”

Am strigat: “Te-am milă, păsări,
un om nu se naşte b,
învăţământ superior fericire – la locul de muncă,
polplanety tăiere … ”
El a spus: “Şi fig?”

“Vei avea un mentor mare,
Dumnezeu de maşini, experimente,
va bronz monumente
faimos pentru toate regiune … ”
El a spus: “Şi fig?”

“După distrugerea oligarhii
Să configuraţi unităţi,
substitut pentru democraţie
Regele şi Kholui … ”
El a spus: “Şi pe Dick?”

I-am spus: “Nu vrei – vei fi
dormit într-o colibă abandonată,
dimineata degete fata
va fi pus pe buze de cireşe,
pustie, astfel încât nu sonor
nici blasfemie laudă, nici … ”

El a spus: “Toate – Moore
standard de birou, rege al naturii,
vă sunt liber, fără libertate,
va zbura într-o maşină
dar masina – fără o cârma …
Oza, Rosa Lee, stervoza –
cat de plictisitor metamorfoză
într-o cutie, mai devreme sau mai târziu …
Life a fost – şi pe o fig “?

Cum spui să-l, gunoi,
care nu locuiesc în scopul de a muri de foame –
astfel încât atingerea buzelor miracol
sărut şi un pârâu!

Miracolul vieţii – este inexplicabil.
Cine nu a trait – să mă cert cu ei?
Am putea – da la un smochin?

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

