Silencieux comme un mort


El aşa zice, nu eu,
eu aş zice, fiind din fire
plăpând – abdicare.
Dar ştiu că are dreptate
El:

aşadar se cheamă tăcere,
ceea ce las pe hârtie,
sunt la discreţia ta, cetitorule,
tiptil, mă retrag şi-ţi las ţie
dreptul la cuvinte.
tăcerea, cetitorule, etcetera…

aşadar se cheamă moarte,
felul ăsta de-a spune,
eşafod se cheamă pagina,
aşadar. Iată uciderea mea.
acesta e trupul meu –
din trup înfruptă-te, trufie!

aşadar se cheamă pierzanie
victoria mea arămie,
şlefuită cu sumbre cuvinte,
ce nu vor spuse ci scrise,
de azi înainte…
DE CE SCIRI-I AICI BOLISHEVIKU-LE!!!!!!!!!!!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 thoughts on “Silencieux comme un mort

Leave a Reply

