poezie


De aici

I miss and I love you,                           Imi lipsesti si te iubesc

I want to be forever with you.          Vreu intodeuna sa fiu cu tine

Please don’t leave me,                          Te rog sa nu ma parasesti

Because I need you.                               Pentru ca am nevoie de tine

If somebody had seen an angel         Daca cineva a vazut un inger

Please tell me,                                           Va rog sa imi spuneti,

Because he is mine                                   Pentru ca el este al meu

And he forever will be in my mind.  Si o sa fie intodeuna in mintea mea.

I can’t sleep in the night                        Eu nu pot sa dorm noptile

Knowing that you are not mine.        Stiind ca tu nu esti al meu

Please God,tell me what to do,           Te rog, Dumnezeule, spune-mi ce sa fac,

‘Cause I love him and this is true.      ‘ntra ca il iubesc si asta e adevarat.

I can’t think …allright?                          Eu nu pot sa gandesc… intelegi?

Because you are playing in my mind.   Deoarece tu te joci in mintea mea.

I love you and I miss you,                   Eu te iubesc si imi lipsesti.

Believe me,what I’m saying is true!!     Crede-ma, ce zic eu e adevarat!

El mai are scapare. mai este de cantat. crede-ma, ce zic eu e adevarat! Tina, eu doar pe tine te-am ales.  Eu te iubesc si imi lipsesti.

One thought on “poezie

Leave a Reply

