blogroll mai pe larg *(1). Sanda Cojocaru.


Sanda Cojocaru are uneori niste idei bune. Si le expune narmaliok.

De ex. aici despre cei care spun ca nu o votat, sau pre limbajul ei ‘inalegatorii‘. Bun ciclu de intrebari.

Narmaliok si despre a doua intoarcere a lu Isus, Maxim Braila.

Mai putin coerent in fishka asta cu femeia masculina. In primul rand pentru ca se leaga de preferata mea – Doamna :). Doi pentru ca nu inteleg mesajul. Pe de o parte Sanda zice ca ar vrea sa voteze pentru o femeie care sa nu se sfiiasca sa fie femeie, la sfarsit de zi. Pe de alta parte, femeia ar trebui sa faca parte dintr-un partid pe care il simpatizeaza. Daca prima afirmatie e o dovada de un fel de micro-feminism-ascuns (sau nu?), a doua e o dovada de logica in ale votului: votez pe cei carora imi plac ideile, cei cu care ma asociez, etc. Acum, portalu este adeptul la o gandire unilaterala: votul tre sa fie pentru cei care au cele mai bune idei. Faptul ca e femeie sau barbat, homosexual sau Maxim Braila (barbat falnic, stejaru neamului), ca e femeie cu par scurt si incaltata in tocuri de doar 3cm (sant asa tocuri?) – nu ar trebui sa conteze. Conteaza, daca vrei, nu atat persoana (care eu is sigur ca si autorea isi da seama), dar ce prezinta persoana. Salut insa idea de a generaliza din 2 oameni intreaga gama de politica feminina in Moldova : ) . Eu cred ca ochii ar trebui mai larg deschisi, uitat prin arhive si liste electorale, sh-ap ‘generalizat’. Piu-piu, macar Zina nu are par scurt – in general era prapad.

 

Eu nush cine e Sanda, dar lectura ok pentru cele 3-4 posturi care le-am gasit. Salutabil!

 

2 thoughts on “blogroll mai pe larg *(1). Sanda Cojocaru.

  1. Nici eu nu stiu cine esti, dar iti multumesc pentru analiza si pentru ca mi-ai mai adaugat un link la google search :) Articolul meu cu femeia masculina era targetat pe femei, de asta nu tin numaidecat sa-l perceapa corect toata lumea. Cu atat mai mult cu cat era de fapt o analiza semiotica a campaniilor lor electorale, la fel cum am facut si cu Dodon mai devreme, dar vad ca a fost perceputa prin prisma emotiva de multi barbati.

Leave a Reply

