*SÂMBĂTĂ*


Ieri am întâlnit un Nigerian. Nigerian de origine, dar de fapt englez. Student, seamănă cu Usher, a venit în Moldova din întâmplare. Ne-am întâlnit vis-à-vis de booztime la un fel de “badâjnik” de discotecă, care se cheamă (ob)LAVA. Când intri, parcă te aștepți la ceva vulcanic, fierbinte. Sula. N-am găsit nimic. Decoru exterior oleac suge. Interioru tot. O panoramă de-a dreptul revelatoare erau domnii cu burta la stroboscop și  domnițele pline de speranțe și visuri.  Asta m-a pus pe gânduri. M-am întrebat oare de ce chimia organică, trigonometria sau paginile despre Războiul Punic nu sunt mai cool, mai faine, mai tari, mai incendiare decât de ex PIESA ASTA. Nimic din ceea ce spun nu spun cu rea intenție, it’s just probably not my type of fun. Cel puțin pentru seara de ieri, când eu și nigerianul ne-am găsit unul pe altul, rulând un film cu tot ce-i mai rămăsese de alaltăieri când o dădu cu MDMA, vodka, MDMA vodka și iar MDMA.

El mi se plângea:  you know man.. how hard it is.. it’s fucked up man.. they’re all against me…  Omu merge la Cambridge, și-mi zicea că-i super greu, înconjurat de tot felul de chinezi supermegaextra-inteligenți, să continui să fii un negru tu însuți, și să nu uiți de plăceri precum sexul, drogurile și muzica. Mi-a mărturist că și cei mai apropiati colegi de-ai lui sunt niște îmbătrâniți înainte de termen, și nu acceptă drogurile în niciun fel.. mda.. мне бы твои заботы.

După, cu băietii din snails, am mers și am încălcat legea. Am încălcat-o la admiral, am încălcat-o pe acoperiș la Asachi, dar despre asta nimic mai mult nu vă pot spune. Poate puțin mai târziu, peste un an, doi, într-un press interview pentru cei de la Rolling Stone, în care voi explica  de ce prima frază cu care tre să întâlnești un străin care vine în Moldova nu e WELCOME, dar e “what the fuck u doing here??”. Seara s-a încheiat dimineața, cu o plimbare pe Vlaicu Pârcălab, Șciusev și alte puține străzi din capitala noastră care încă nu-mi provoacă vomă.

Lecția pe care am învățat-o e că, DACĂ TARE VREI, poți să te distrezi de minune chiar și într-un oraș trist și plicticos precum e Chișinău. Important e să ai provizii.

: ) V-am pupat!

Leave a Reply

