*VINERI*


Vineri, eram la un club. Cu un noroc vădit pentru tot felul de (rar întâlniții, dar simpaticii) străini care ne viziteaza țara, am cunoscut un semineamț, semidanez. Tipu era foarte beat. S-a bucurat că l-am salutat în limba lui maternă. M-am bucurat și eu că cele 34 de cuvinte nemțești pe care le știu, fac lumea din jurul meu să creadă că eu chiar cunosc germana. (Analog se-ntâmplă și cu spaniola, dacșeva). Neamțu se tot apropia de mine și arătând cu degetu la tot felul de fufe care umpleau danceflooru, îmi spunea: you see that girl? I will first go fuck her, and then I will give her to you, and then you give her back to me. So we can double check her, right?

Yeah. Right.  Mai bine, ciuvac, fă-ni o invitație pe vreo 800 de ani la viza schengen so we can double, triple și cum vrei tu check (out) your continent. The one you’ve closed for the sake of the coal and steel union. Mai ții minte?

Eu caneșna că nu i-am spus nimic neamțului. Și am băut de-a bouroș cu vodka de mi-a căzut trupul într-un pat străin de Dana, anu doi, psihologie, ULIM.

Neamțu a plecat deja. Pe Dana nu o mai văd demult. Dorul de ducă, însă, a rămas. Scrâșnesc, răbufnesc, explodez. Hai acasă?

Leave a Reply

