*REȚETA SUCCESULUI*


Rețeta este următoare: un somn bun, exerciții pentru articulații și mușchii cei mai solicitați (brațe, picioare, pectorali, spate) și câteva pagini de text literar cetit OUT LOUD pentru a dezmorți aparatul. BUCAL!

Exclude horor-scopul din meniul zilnic. Fă notițe. Oriunde, oricând. Fără nicio teamă. Dacă e bun și plin de lumină, gândul trebuie împărtășit unui prieten.  Mai apoi, gândul bun devine acțiune bună, acțiunea bună – obicei bun, obiceiul bun – modul tău de viață, și tot așa până când destinul tău este să faci doar lucruri bune. Mahatma Gandhi mi-a spus-o, eu ți-o împărtășesc. Când îți vezi un coleg/rudă/prieten mai trist, întreabă-l dacă nu cumva și-a pierdut fericirea și dacă nu ar dori să o regăsească într-o îmbrățișare pe care tu ai putea să i-o oferi.

Desertul și Salvarea mea o reprezintă flotările plus dușul rece. Refugiul meu – câteva atingeri matinale, nevinovate, cu noua mea iubită.

Fran Podulean

Fran Podulean

Cu drag,

Portalu

One thought on “*REȚETA SUCCESULUI*

Leave a Reply

