*SCRISOARE (de) LA PRIMĂRIE*


Când m-am născut, eram mic şi urlam mult, Tati şi cu Mami au decis să mă numească Închidegura Bolocan. A fost simplu şi util pentru toată lumea.

Cînd am mers la şcoală, profa de muzică îmi spunea Sergiu, sau în cel mai bun caz Igor.

Astăzi sunt tânăr, cu spatele frumos, şi Primăria Municipiului Chişinău îmi spune Vlad!

Mă conving încă o dată, cât de important este, ca fiecare din noi să fie în continuă mişcare. Nicio clipă să nu stăm locului, nicio clipă să nu rămânem acceaşi. Schimbarea, cu alte cuvinte, până la capăt! :-)

 

În rest, D-le Chirtoacă, designerul pe care l-aţi angajat este unul de-a sula. Şi tare mă tem că peştele de la cap se… schimbă.

8 thoughts on “*SCRISOARE (de) LA PRIMĂRIE*

  1. ok, ok – cu ‘vlad bolocan’ e o fishka (cu toate ca poate cista au incurcat adresa, ca mai e un vlad bolocan – talkovyi patsan); dar furia ta la faptu ca nu toata lumea chiar iti stie numele nu inseamna ca tre sa arunci cu ‘sula’ incoace si incolo;

    mie, de exemplu, imi place designu; nu fute capu.

      • aa..aici poate; dar stii cum iti mai spuneam: ”cine nu poate sa inteleaga – nu trebuie sa inteleaga”. ei, apropo, znacit is mai creativi si cu mai multe oua ca voi: sare&piper.pop.musical.charts! la muZtV!!!!!!!!““111111

  2. eh, Andrei, ce suparacios esti, altii ar da mult ca sa fie invitati la acea receptie, dar tu te superi….shi designerul nu e un matematic incredibil, astea-s 2 gafe omenesti, uneori nasoale…dar partea buna a lucrurilor e ca lumea te intilneste cu drag in strada, mai ales piciul meu e fericit cand te vede!

  3. ”de atata ca amu totu se face da cacat, numai rusii faceau acatarea” sunt vorbele lui Senia sper ca-l stiti, din ”Nunta un Basarabia”. Fraza e adevarata nu prin faptul ca rusii faceau lucruri bune, ca nu le faceau, doar ca moldovenii foloseau ceea ce li se dadea si singuri nu au fost in stare sa faca nimic, niciodata… Pai uite nici acum nu pot face nici macar o invitatie, analfabeti functionali, fac ceva, dar nu au idee, pentru ce si de ce……

Leave a Reply

