*LANSAREA ANULUI – ANDI BOLO*


Trebuie să fiu sincer cu voi. Am muncit la această piesă mai mult de douăzeci de minute. Oameni, echipamente, înjurături – le-am cunoscut pe toate. Acum pot spune că sunt împlinit. Visul meu de a mă lansa în lumea muzicii uşoare a devenit realitate. Mulţumesc lui Marian pentru orchestraţie, lui Sanea pentru un montaj de zile mari şi celorlalţi care mi-au fost alături în timp ce am compus piesa.

Sunt un talent tânăr şi proaspăt pe piaţa muzicii, dar sper să fiu primit cu mare căldură. Vă rog să savuraţi cea mai recentă melodie de-a mea şi să ţineţi pumnii pentru mine la festivalul naţional “Licurici pe portativ”.

Nu uitaţi deviza mea:  Sunt aici şi sunt acolo. Cel mai tare-i Andi Bolo!

 

 

8 thoughts on “*LANSAREA ANULUI – ANDI BOLO*

  1. Andruşa, eşti cel mai tare!!!:)))))))))))e foarte important numele scenic in cariera de artist:)))))))noi te iubim!bravo!!!!!!!!!
    :):):):):):):):):):):)

Leave a Reply

