La mormanul lui Conu Leonida fata cu reactivul


Valeria Vulpe mi-a venit în vis când se crăpa de ziuă

Sucubă felină, învăluită de fum, mirosea a luminile Londrei

M-a sărutat prima oară, ca un crin toxic, umedă pâclă de junglă

ţipau mii de păsări, ningeau fluturi mii de culori

Sărutul doi a fost lumină, eram Icar şi m-am smuls spre înalturi

flămând de buzele-i de lavă, de verdele din ochi

îmi era sete

am deschis o sticlă cu vin. Beam amândoi hohotind,

ciocnind pahare mari cu colţuri taioase

ne-am plictisit

Am un secret şi n-am să ţi-l spun

am un link, dă-mi un like, apucă-mă de mână

îmi place să citesc şi tu să mă muşti de ureche

ca o ciocolată, ca o ciocolată

mare sărată

Al treilea sărut, uscat de dogoare, era nisip din pustiu

spin, ciulin, sârmă ghimpată

Am decis

We need to reconceptualize this.

Ploaia asta nu se mai termină

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 thoughts on “La mormanul lui Conu Leonida fata cu reactivul

Leave a Reply

