*CELE MAI LUNGI 4 MINUTE*


Salut.

Pentru început, hai să trecem în revistă ultimele ştiri.

– azi am reuşit să mai cunosc un om fricos, şi brusc mi se făcu frică să nu devin şi eu un om fricos;

– azi am mai înţeles odată (a câta oară, deja) că не перевелись еще на Руси oamenii înguşti, pe care atunci când îi guşti, îţi vine să-i împuşti şi brusc mi se îngustă capul şi mi se făcu frică să nu vreau să mă împuşc;

– ieri am prins (undeva în aer) senzaţia că mă înconjoară nişte oameni extraordinari, care nu scapă pe gură prostologii gen “eu lucrez după program”, “da şi am eu cu asta”. Sper ca peste ani, toate astea, să se transforme în altceva decât vedere slabă, reumatisme şi migrenă. Jurnal TV, chiar pare să fie o familie frumoasă. Important e ca, în timp ce stăm pe facebook la servici, să nu uităm să ţinem unul la altul.

Iar la final, poftiţi o dedicaţie cu pretext de scuză pentru cineva de la AmSecret.com

Medor, Arcadie. Medor!

şi continuarea…

Leave a Reply

