*REZOLUŢII – 2012*


Hai şi un to-do list pentru 2012.

UNU. În 2012 am să-ncerc să-ncep să-i înţeleg mai bine pe cei din jurul meu. Mă voi minţi mai puţin, îi voi minţi mai puţin. Într-un final, autenticul şi sinceritatea ajung să aibă cotă bună pe piaţa calităţilor umane.

DOI. În 2012 voi avea destulă putere ca să pot să iubesc. Da, putere. E foarte uşor să fii cinic şi cool, dar e foarte greu să te laşi dus de val. E nevoie de foarte multă putere ca să poţi să iubeşti.

TREI. În 2012 emoţiile bune mă vor face să lucrez, să creez, să cânt tot mai mult la chitară, să cetesc tot mai multe cărţi, să scriu tot mai mult şi mai bine, să comunic tot mai eficient.

PATRU. În 2012 voi fi mult mai organizat şi responsabil decât în 2011. Vi se pare amuzant sau naiv ceea ce-mi doresc? Mie nu. Voi face mai mult sport, voi găti mai mult, mai gustos şi mai sănătos.

CINCI. În 2012 voi avea curajul şi îndrăzneală să fac ceea ce mi se pare prea greu sau poate imposibil – voi învinge frica. If you’re afraid of failing, you won’t get very far.

ŞASE. În 2012 vreau să continui să învăţ limba germană la o şcoală de vară (Viena, Berlin, nu contează – aştept recomandări apropo!).

ŞAPTE. În 2012 vreau să continui să cunosc oameni grozavi, curioşi, mari, scumpi, frumoşi, cu un profund simţ al umorului şi o puternică auto-ironie. Fie LIVE, fie pe Youtube, fie din filele unor cărţi cetite în trenurile DeutscheBahn.

OPT. În 2012 voi câştiga destui bani ca să pot să le ofer părinţilor un cadou pe care ei deja, se fac că nu-l mai aşteaptă.

Şi pe final, cireaşa de pe tort. În 2012 eu vreau să fac din Andi Bolo un fenoment naţional. În Uganda.

La Dolce Vita

 

4 thoughts on “*REZOLUŢII – 2012*

Leave a Reply

