Ab ovo*


ședeam eu ședeam. și brusc. mi s-o făcut poftă de ouă. prăjite. prichini? la ora asta.

și, respectiv, am decis ca dupăcâteluniacolo să scriu pe portalu.

deasemenea (cea mai frecventă observație pe care mi-o făcea profa de română era despre cuvântul [!] deasemenea), deci, deasemenea, atunci când ai writer’s block – care aparent în rusă se traduce ca боязнь чистого листа – care nu-i cazul meu, că eu mă tem de cracaleți care deja îs pe foaie – păi, atunci când ai writer’s block aista, are sens să scrii pe portalu. sau cum a spus un om (?) mai deștept (?) ca mine, întrebarea este: cine-i mai Lenos, cel care se zbate și toarnă apă la rădăcina tuturor relelor, acceptând lucrurile-așa-cum-sunt în schimbul unei vieți fără frecuș, sau cel care nu face nimic într-un final și persistă în sorrow (lume).

și, tot deasemenea, aparent vrei să fii ca Data atunci cănd trebuie să fii ca Vlada. Dada. Dar despre asta altă data.

trebuie de spălat ouăle (în sens că înainte de prăjit, nu înainte de culcare). capu altfel salmonela. șapu pizdeț.

* lat. = din nou din ou.

One thought on “Ab ovo*

Leave a Reply

